BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Nutella lipdukais apkakojo Lietuvą

Turbūt Nutella riešutų kremo gamintojai vylėsi taip dar labiau suaktyvins savo kremo pardavimus: na štai žmonės atsispausdins jiems patinkantį užrašą ir jį užklijuos ant indelio su Nutella kremu.  Biznis, nieko naujo. Taikyti į žmonių emocijas, susieti produktą su geromis emocijomis yra rinkodaros specialistų tikslas. Lietuvoje viskas išvirto kiek kitaip. Turbūt perka labiau kremą, nežinau, bet ko gero perka dar kitam tikslui: tam kad tuos atspausdintus užrašus su Nutella reklama apšnerkštu aplinką kurioje gyvena įsivaizduojant, kad taip labai mandru. Praktiškai apkakojo Lietuvą. Taip aš suprantu, gamintojas neliepė klijuoti kur tik papuola, tai žmonės atliko, tačiau rezultatas yra toks: ant dažno kelio ženklo matau beprasmybę su figuruojančiu užrašu Nutella, o sąlygas sudarė gamintojas.

kodėl turėčiau šypsotis, jei prišiukšlinta?

kodėl turėčiau šypsotis, jei prišiukšlinta?

matau, kad tu kvailys, o ne šaunuolis

matau, kad tu kvailys, o ne šaunuolis

kodėl angliškai?

o aš tavęs lipdukų klijuotojau nekenčiu

o aš tavęs lipdukų klijuotojau nekenčiu

cool?

cool! - tikrai ne!

su gimtadieniu, you & me

su gimtadieniu, you & me

Toks stulpų, šiukšlių konteinerių, kelio ženklų apkakojimas mąstančius veikia kaip antireklama.

Mums ilgą laiką kartojo, kad štai užaugs nauja karta ir Lietuva suklestės. Naujoji karta jau užaugo ir susilaukė vaikų. Šiais lipdukais Lietuvą apkakojo būtent ta naujoji karta, naujosios kartos vaikai. Akiavzidu, kad čia kokių po 2000 metų gimimo darbas.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyti komentarą