BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Valstybinis propagandistinis kanalas

Na va galutinai įsitikinau, kad LRT yra būtent toks. Šiandien, LRT, laida “Panorama”, laikas apie 20:45 kalba propagandistas Marijus Žiedas. Taip, propgandistas, aš suprantu ne laidos vedantysis rašo tekstus, bet jei vedantysis sutinka įgarsinti propagandą jis ir yra propagandistas. Gi galima išeiti iš darbo protestuojant prieš redakcijos pasirinktą įvykių nušvietimo politiką.  Aš jau pastėbėjau, kad Marijus Žiedas šališkai nušviesdamas įvykius rizikuoja tapti propagandos veidu, dar nuo šlykštaus, apokaliptinio, katastrofinio Brexit nušvietimo laiko. Jis juo jau ir tapo.

Taigi šiandien Marijus Žiedas kalbėdamas apie Ukrainos Maidano metines rėžia, cituoju (gal ne itin žodis į žodį bet mintį perteikiu tiksliai): “kuriuo metu buvo nuverstas Janukovičiaus režimas”. Būtent taip - nuverstas Janukovičiaus režimas. Cha! Juk tai akivaizdi propaganda ir melas. Janukovičiaus režimas? Ukrainos prezidentas nebuvo visagalis tironas, kad būtų galima įvardinti jį kaip tironą, kuris savo rankose būtų laikęs visą valdžią. Taip, jis buvo korumpuotas, tai akivaizdu iš jo rezidencijos prabangos, automobilių kolekcijos ir t.t. Neabejoju fotografijas ir video įrašus matėte dar prieš 3 metus. Paieškoję galite rasti dar sykį, bet korupcija ir režimas nėra tas pats. Juk Ukrainos parlamentas būtent pašalino Janukovičių, balsavo net ta partija kuri rėmė patį Jaunukovičių. Jukjei būtų buvęs režimas, tai išvis arba parlamento nebūna, arba jo galios yra itin mažos arba pats parlamentas yra tiesiog širma. Tad tarkim nuvertus išties tikrą autokratinį režimą reiktų taisyti ar kurti naują konstituciją (nes senoji tarnavo režimo interesams) kuri naujus ir parlamento, ir prezidento rinkimus įgalintų. To gi 2014 metų Maidane neprireikė. Esamas veikiantis parlamentas pats ir pašalino Janukovičių. Todėl nėra teisūs kurie sako girdi Ukrainoje įsigalėjo chunta. Chunta - ginkluotas karininkų organizuotas perversmas. Čia gi nieko panašaus nebuvo, Viktor Janukovič paprasčiausiai pabėgo. Juk negali būti taip kad valstybė liktų be vadovo, tokiu atveju parlamentas turėjo kaip nors išspręsti Janukovičiaus klausimą. Tą ir padarė. Taigi dar sykį tik įrodo, kad Janukovičius valdžia nebuvo vienvaldė kad būtų įvardijima kaip režimas. Režimas kovoja iki galo, o ne pabrukęs uodegą pabėga. Režimas turi visą valdžią savo rankose. To irgi nebuvo. Taigi tai niekaip negalime pavadinti režimu.

Taip, Viktor Janukovič pabėgo, bet kodėl pabėgo? Kodėl neprimenama, kad pabėgo, savaime suprantama, bijodamas dėl savo gyvybės. Maidano dalyviai nepagailėjo legitimios valdžios pasiųstų policininkų, kurie viso labo tevykdė valdžios įsakymus. Ir už tai buvo Maidano dalyvių buvo apmėtyti Molotovo kokteiliais. Tad baikite aiškinti, kad Maidanas buvo teisėtas, legitimus ir svarbiausi moralus. Moralūs protestuotojai į savo šalies policiją nešaudo ir gyvų policininkų nedegina.

iš intereneto platybių - Maidano protestuotojai talžo savo šalies policininką

iš interneto platybių, kas yra pirminis šaltinis nežinau: Maidano protestuotojai talžo savo šalies policininkus

Tai kaip jie, Maidano dalyviai,  būtų pagailėję tą kuris davė komandą, tą kuris yra valdžios piramidėje?  Akivaizdu nebūtų pagailėję, tikėtina kad būtų pasielgę lygiai taip pat kaip yra pasielgę Ukrainos kaimynai rumunai dar 1989 metais - sušaudydami prezidentą. Tikėtina. Blogi pavyzdžiai yra užkrečiami. Teigsite, girdi, korumpuotas prezidentas neturi teisės į gyvybę? Tipo: liaudies kerštas ir taip toliau ir panašiai. Cha! Turi teisę, na mąstantys apie liaudies kerštą už korupciją esate paparsčiausis Tados Blindos mąstymo veikėjai, iš principo tokie patys lygiavos šalininkai kaip jūsų, lietuviai, įsivaizduojami komunistai.

Taip, Janukovičius buvo išrinktas visiškai teisėtai, todėl jo valdžia buvo legitimi. Taip, Janukovičiaus valdžia turėjo tokią teisę, net moralinę pareigą išvaikyti viešosios tvarkos nesilaikančius Maidano dalyvius. Gi tą patį yra padariusi Andriaus Kubiliaus vyriausybė 2009 metų sausio 16 dieną prie Seimo. Žmonių išrinkta valdžia turėjo teisę, net pareigą viešosios tvarkos nesilaikančius Maidano dalyviaus išvaikyti. Taip, tai buvo Janukovičiaus valdžios silpnumas. Tačiau jei ši valdžia silpna, o silpna, nes dar pačioje pradžioje nesugebėjo padaryti ką padarė, pavyzdžiui, Andrius Kubilius, tai dar sykį paneigia teiginį kad Janukovičiaus valdžia buvo režimas. LRT apsikvailino.

Išvada: LRT užsiima propaganda. Valstybinis (baigit juokus, joks jis ne visuomeninis - tą vėliau įrodysiu) transliuotojas užsiima propaganda. Kam? Kam jos reikia? Atsakymas toks: tam kad jūs, lietuviai ir toliau būtume zombinami ir formuojami taip kaip lietuviškiems politikieriams reikia.

Rodyk draugams

LRT užsiima propaganda

Iš pradžių norėjau rašyti apie telefonų pasiklausymą, kuris akivaizdu ir Lietuvoje yra. Aprašysiu vėliau, sekančiu įrašu.  Dabar bus apie besitęsiančia rusofobinę isteriją, Rusijos demonizavimą ir apie tai kaip LRT mulkina Lietuvos žmones.

Na LRT tikrai nėra mano žiūrimiausias TV kanalas. Visa laimė, kad ir lietuviai savo antinacionalinio-nacionalinio-propagandistinio (taip, taip trys viename kaip sugeba suderinti - man iki šiol nesuprantama ) kanalo ypatingai ir nežiūri. Ir tuo labiau Panoramos. Futbolo varžybos yra populiaresnės. LNK ir TV3 kur kas žiūrimesni. Visa laimė, bo LRT užsiima propaganda. Jau rašiau. Paskutinė LRT televizijos laida “Savaitė” akivaizdžiai tai liudija. Galite atsiversti LRT mediateką, susiraskite rugsėjo 11 dienos laidą:

http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#/program/1452 - reportažas apie Rusiją.

Reportažo esmė: kaip Rusijoje yra blogai, nes ten visi yra kontroliuojami ir kaip ten visus seka.  Priežastis: išties Rusijoje neperseniausiai buvo priimtas įstatymas pagal kurį ryšio operatoriai turi fiksuoti kiekvieną abonentą kam ir kada skambino, ką ir kur internete paskelbė ir t.t., na ir visa tai reikės įvyvendinti. Įstatymas Rusijoje dar žinomas autorės vardu, t.y. pasiūlė Rusijos dūmos narė Irina Jarovaja ir jos vardu neoficialiai yra vadinamas. Taip, Rusijoje šis įstatymas sukėlė daug diskusijų, nors techniškai ir įmanoma įgyvendinti, bet kainuos per daug brangiai. Aš kartais pasiskaitau Rusijos interneto portalus (rekomenduoju ir jums), yra ir už ir prieš pasisakančių šį įstatymą. Aišku dabartinėje Lietuvoje žiniasklaida įteigė lietuviams girdi Rusijoje valdo vienvaldis tironas Putinas. Cha! Tai labai toli nuo tiesos, joks žmogus tiesiog fiziškai būtų nepajėgus suvaldyti tokią didelę šalį kaip Rusiją. Bet kokiu atveju, kokie yra įstatymai Rusijoje, tai jau yra Rusijos vidaus reikalas. Aišku, nėra malonu, kai žinai kad tave, tavo pokalbius, tavo ryšio duomenis fiksuoja, bet prieš demonizuojant Rusiją kaip daro LRT ir Pumprickaitė, juk vertėtų pasižiūrėti į save. Taip? Juk taip. Tai va žmones, Europos Sąjungoje tokia visuotinio sekimo direktyva, tiksliau visuotinio kas kam skambino ir iš kur, yra privaloma įgyvendinti kiekvienai Europos Sąjungos šaliai, taigi ir Lietuvai. Cha! Taip, taip, direktyva yra priimta dar 2006 metų kovo 15 dieną. Oficialus direktyvos pavadinimas:

EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS DIREKTYVA 2006/24/EB dėl duomenų, generuojamų arba tvarkomų teikiant viešai prieinamas elektroninių ryšių paslaugas arba viešuosius ryšių tinklus, saugojimo ir iš dalies keičianti Direktyvą 2002/58/EB

Taip, tai visuotinio sekimo direktyva. Apie tai buvo rašyta. Aišku aš žinau, kad lietuvaičiai turi prastą atmintį, vis labiau linkęs manyti, kad tai vartotojiškos ir degraduojančios visuomenės tauta, kuri vien prie Lidl parduotuvės laukė šimtametrinėse eilėse per karščius, laukė eilėje ir alpo… Pridėkime  dar besitęsiančią rusofobiją, tad prisiminti kas ir ką ten rašė dar prieš 10 metų, ko gero niekam ir neįdomu.  Tačiau tai nekeiča pačio fakto, tai nekeičia tiesos. Europos Sąjungoje, taigi ir Lietuvoje yra fiksuojami ryšio duomenys, tai akivaizdžiai įpareigojama šalims-narėms įgyvendinti:

6 straipsnis

Saugojimo laikotarpiai

Valstybės narės užtikrina, kad 5 straipsnyje nurodytos duomenų kategorijos būtų saugomos ne trumpiau kaip šešis mėnesius ir ne ilgiau kaip dvejus metus nuo ryšio datos.

Saugojimo laikotarpis iki dviejų metų, t.y. tas pats kas ir Rusijoje. Linkęs manyti, kad tokios normos Rusijoje buvo nusižiūrėtos nuo ES ir JAV. Kaip suprantu, skirtumas nuo ES direktyvos 2006/24/EB tik tas, kad Rusijoje bus fiksuojami dar ir interneto duomenys, ir dar priedo bus kaupiamas pats ryšio turinys. Iš esmės tas pats, na dar Rusija įvedė internetą, labai suprantama, interneto amžius, ryšio programėlės smartfonuose apeinančios pačius mobiliojo telefono tinklo operatorius ir ryšį užmezgančios per internetą yra labai paplitusios. Esu tikras, kad ir Europos Sąjungoje tai bus įgyvendinta. Bet kokiu atveju jei reikia, tai ir Lietuvos specialiosios tarnybos gali sekti jūsų interneto duomenis. O kaip yra JAV gi ir taip žinome, dėka Edward Snowden, dėka tokio filmo kaip “Valstybės priešas” su Will Smith ir Gene Hackman gi puikiai žinome, kad Jungtinėse Valstijojs totaliai sekami gyventojai. Aišku, kitas klausimas kaip tuos sukauptus duomenis apdoroja, tiksliau ar užtenka resursų juos apdoroti . Rusėjo 11 dienos tragedija 2001 metais liudija, kad amerikonų spec. tarnybos žinojo, kad yra arabų besimokinančių skraidyti lėktuvu, bet nesidominčių kaip reikia nusileisti, bet neužteko proto susieti keistą mokymosį pomėgį su teroristiniu išpuoliu. Na jau praėjo 15 metų, ką gali žinoti kaip yra dabar, daug vandens nutekėjo, technika ištobulėjo… Bet kokiu atveju, aš neabejoju, kad jei į telefono radelį sušuksi “Allach u achbar!” ar panašiai kaip, kad teigia Gene Hackman vaidinamas herojus automatinio pokalbių sekimo programa įsijungs.  Rusijoje tik viską suvedė į vieną įstatymą. Ką čia JAV ir ES! Jei reikia, jei turite pinigų galite sekti išmaniųjų telefonų ryšio duomenis bet kur pasaulyje. Tai faktas, vaikučiai!  Nors lietuviška zombinimo ir propagandos žiniasklaida to nepranešė, tai faktas. Tikėkimes dar praneš, tai poros savaičių senumo įvykis, apsimeskime, kad propagandistai to nepastebėjo. Teks skaityti angliškai:

Israeli Firm Linked to iPhone Hack Against Arab Dissidents, Researchers Say
Here is everything you should know about NSO Group, the company that sells zero-days
Inside ‘Pegasus,’ the impossible-to-detect software that hacks your iPhone

Tad ką turime? Akivaizdžią veidmanystę, akivaizdžią propagandą į vienus vartus - LRT demonizuoja Rusiją, ir nė žodžiu neužsiimena, kad tas pats yra ir Lietuvoje. Na kaip dar kitaip pavadinti? Rusijoje įvedama įstatyminė norma, kuri yra panaši į tokią kokia pat kokia yra ir Europos Sąjungos valstybėse. Gi pasakius A reikia pasakyti ir B. Argi ne taip? Juk taip. Juk jei rengi reportažą, tai bent puse žodžiu reiktų paminėti, kad panaši norma yra ir Lietuvoje. Aišku, niuansai skiriasi (bent formaliai), tą reikėjo ir sulyginti. Dabar gi buvo veidmanystė ir propaganda. Aš nežinau kas šį reportažą parengė, tai net neįdomu, laidos vedėjas, šiuo atveju Neringa Pumprickaitė laidą vedė, tad prisidėjo ir ji.

Rodyk draugams

Britons, You’d made the great decision! Congratulations from Lithuania!

Įrašo pavadinimą parašiau angliškai- taip mandriau, be to solidarizuojuos su Didžiosios Britanijos piliečių sprendimu išstoti iš Europos Sąjungos. Išvertus būtų taip: Britai, jūs padarėte didingą sprendimą! Sveikinimai iš Lietuvos!

Nemėgstu Europos Sąjungos, greičiau net nekenčiu, nes tai blogis. Tai galiu lengvai įrodyti net Lietuvos pavyzdžiu, galiu parodyti kaip net ta Europos finansinė parama Lietuvoje tiesiog švaistoma niekams, beprasmybėms, idiotiškiems projektams visiškai negalvojant apie tolimesnį panaudojimą ir išlaikymą. Prieita net iki to, kad griaunama tai kas dar ir taip veikia, ir vien tik todėl kad yra ta europinė finansinė parama ir statoma naujai vietoj to kas yra. Todėl taip, aš džiaugiuosi kad Jungtinės Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos karalystės piliečiai nusprendė palikti šitą utopinį projektą pavadinimu ES. Ką jis britams davė? Jie gi įmoka daugiau nei gauna, privalo laikytis Briuselio primetamų normų: agurkų kreivumo limitų (nebėra laimei), dulkių siurblių ir lektros lempučių galingumo apribojimų, ir dar privalai priimti negrų. Tpfu… Tad baikit aiškinti koks blogis tas Didžiosios Britanijos referendumo sprendimas. Tai gėris. Gėris net mums - žiūrėkit aukščiau kodėl.

Ypač džiugina lietuviškų politinių šūdmalių ir niektauzų liūdesys. Man linksma kad jiems liūdna! Man linksma kad Linkevičiui liūdna (prisipažino), man džiugina liūdesio gaidelės Auštrevičiaus intonacijoje. Man patinka politologų aimanos. Nes kas tas, pavyzdžiui, yra Auštrevičius? Taigi jis yra suinteresuotas asmuo, jis yra suintersuotas ES buvimu, nes jos gauna tūksantines algas būdamas europarlamentaru. Lapė ėmė aimanuoti, kad vištidėje mažiau vištų.

Dabar belieka laukti lietuviškų politinių šizofrenikų sąmokslo teorijų. Esu tikras tuoj pasirodys kliedesiai, kad už viso šio referendumo slypi Rusijos kėslai. Gi vieno iš išstojimo agitatorių vardas Boris Johnson. Štai jau ir “įkaltis”. Cha-cha-cha! Борис!

O lietuviška televizija jau su tokiomis tragiškomis natomis per “Panoramą” referendumo rezultatus praneša, kad net šlykštu.

žinių vedėjas pranešdamas propagandistinį niekalą rizikuoja tapti propagandos veidu

žinių vedėjas pranešdamas propagandistinį niekalą pasitempusiai-iškilmiga intonacija ir natūra rizikuoja tapti propagandos veidu

Trydaliavimas baisus, prasidėjo 20:30 ir tęsėsi kokią valandą. Kartotojo tas pačias banalybes, girdi įsivyravo chaoas ir neapibrėžtumas. Gi vakaras, žmonės aistros nurimo. Nuo ryto žiūriu palydovinę televiziją ir katastrofinio inkštimo tokio per “Panoramą” ten nemačiau, niekur, net per mus neleidžiamus žiūrėti rusus. Nematote? Pamokysiu kaip matyti, nemokamai. Po paraliais, taigi pats ministras-pirmininkas David Cameron aiškiai pasakė, kad niekas kol kas nesikeis nei britams gyvenantiems užsienyje, nei užsieniečiaims gyvenantiems Britanijoje.

Jau rašiau, tai ne nacionalinis transliuotojas, tai propagandistinis-valstybinis kanalas, skaitykite čia ir čia. Galite ir peržiūrėti visą temą pavadinimu “televizija“. Juokingiausia, kad mulkiai iš nacionalinio transliuotojo dar prieš keletą metų visaip bandė įsiteigti Didžiajai Britanijai transliuodami visiškai mums neaktualų renginį. Cha-cha-cha! Jūsų padlaižiavimas nuėjo veltui!

Rodyk draugams

Mužikas apie aukštąjį mokslą…

Trečiadienis, balandžio 20 diena, Info TV. Taip, vėl Info TV, 21:00 laida “A. Ramanauskas plius”. Jie ten pakaitomis su Užkalniu sėdi ir veda laidą: vakarais vienas, kitas - sekantį vakarą. Ir laidos atitinkamai vadinasi:” A. Užkalnius plius” / “A. Ramanauskas plius”. Kas yra Algis Ramanauskas, turbūt aiškinti nereikia. Pagarsėjęs chamas ir mužikas. Taigi pas tokį veikėją svečiuojasi, cha!, buvau priblokštas - Kauno Technologijos Universisteto rektorius Petras Baršauskas. Eiti pas pagarsėjusį mužiką - žemų žemiausias lygis. Aš manau tai rektorius suprato, nes bandė kelias pastabas pateikti: “na aš tokių žodžių nevartoju” - reakcija į Ramanausko tipišką chamišką kitų žmonių apibūdinimą. Bandė švelninti situaciją pastabomis, bet buvo užgožtas. Tačiau čia dar pusė bėdos, buvo absurdiška klausytis Ramanausko pamokymų apie aukštąjį mokslą. Žmogus neturintis aukštojo išsilavinimo mokina koks turi būti tas aukštasis. Gi absurdas. Taip, vedantysis neturi aukštojo mokslo. Tai nereiškia, kad esu nusistatęs prieš nebaigusius. Atvirkščiai, viena iš Lietuvos bėdų yra per didelis skaičius žmonių su aukštuoju dirbantis ne pagal specialybę. Nusišnekėjimo perlas, cituoju iš atminties:

…turime krūvas baigusių aukštąjį iki 1990 kovo 11-osios…

Čia Ramanauskas turėjo intenciją pasakyti, kad Lietuvoje yra daug tarybinio raugo ir todėl bla-bla-bla Lietuvos aukštasis mokslas ir apskritai visa Lietuva, visa politinė kultūra yra atsilikusi ir t.t. ir pan. Baršauskas nustebo, “taigi ir aš baigęs iki” - paprieštaravo. Paanalizuokime. Juk pats aukštojo mokslo baigimo faktas iki 1990 metų gi nieko nekeičia. Ką inžinerijos mokslai buvo kitokie? Fizikos dėsniai Tarybų Lietuvoje nebegaliojo? Medicinoje, ką žmogaus anatomija buvo kitokia? Matematika, ką buvo kitokia? Gi ne!

Ok, galbūt Ramanauskas turėjo omeny kažką kitą. Spėčiau turėjo omeny baigusius marksizmą-leninizmą. Ok, bet tokiu atveju pasakius A reikia pasakyti ir B. Žmogus su tokiu tarybinio raugo išsilavinimu yra dabartinė Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė. Tai ko neįvardija? Ko kritikos strėlių nepaleidžia į prezidentę? Kodėl teisia šviesiai nepasako, kad netaikant dvigubų standartų didžiausias Lietuvos stabdys yra pati ekscelencija? Atsakymas: gi negali, gi tėvynsąjungiečiai yra neįtikėtinia veidmainiai, jie svetimuose pastebi šapelius akyse, o saviškių - rasto nemato. Gi Dalia Grybauskaitė yra tėvynsąjungiečių numylėtinė, o pats A.Ramanauskas - tėvynsąjungietis.

Dar juokingiau buvo stebėti, kaip A.Ramanauskas mokino, kartoju mokino (!) rektorių kaip lietuviškai reikia kalbėti. Rektorius ne taip ištarė vieną žodį, Ramanauskas norėdamas pasirodyti esąs eruditu pamokino, vėl cituoju iš atminties:

…reikia tarti va taip, taip kaip jūs tariate yra iš rusų kalbos…

Cha-cha-cha! Žmogus kurio žodyne apstu rusicizmų mokina rektorių kaip tarti. Buvau priblokštas.

Aš nesu nusistatęs prieš Algio Ramanausko kovą su kalbininkais. Jis ten jiems epitetą yra sugalvojęs, chamiškas-grubus, neminėsiu. Gi kovoje prieš kalbininkus Algis Ramanauskas yra teisus, esu už gyvą lietuvių kalbą, o gyvoje kalboje visada yra skolinių iš aplinkinių kalbų. Cepelinai, o ne didžkukuliai yra populiarus lietuviškas valgis. Tai natūralu, būtų net keista jei skolinių nebūtų. Esu prieš lietuvių kalbinikų įsigalėjimą visuomenėje. Aš dar parodysiu ir įrodysiu kaip lietuvių kalbininkai tiesiog susina lietuvių kalbą ir naikina pačia Lietuvą. Tačiau dabar grįžtu prie TV laidos. Problema yra paties Ramanausko neįtikėtina veidmainystė: žmogus kurio žodynas pilnas rusiškų keiksmažodžių mokina rektorių (cha-cha-cha!) kaip tarti lietuviškai…. Trūksta žodžių. Absurdas.

Balandžio 20 laidą galite peržiūėrti LNK archyve: http://lnkgo.alfa.lt/visi-video/ramanauskas-uzkalnis-plius/ziurek-a-ramanauskas-plius-44

Išvados: LNK kankina žiūrovus. Su KTU rektoriumi situacija kur kas sudėtingesnė. Kaip minėjau joks normalus žmogus neitų pas abejotinos reputacijos veikėją. Na kam, išties? Deja Lietuvoje viskas yra atvirkščiai nei yra iš pirmo žvilgsnio. Šitoks ėjimas į viešumą žinant lietuviškas tradicijas, spėju - bandymas užkalbėti, akių muilinimas, pasirodė informacijos, apie - kaip čia įvardijus - neaiškią KTU rektoriaus Petro Baršausko veiklą.

P.S. Aš jaučiu sentimentus KTU, teko studijuoti, bet baigiau kitą universitetą. Gaila, kad universitete galinčiam tapti stipriausiu Lietuvoje, parodyti špygą ir mesti iššūkį Vilniui, na galų gale tapti lietuviškuoju MIT t.y. Massachusetts Institute of Technology dedasi neaiškūs dalykai.

Rodyk draugams

Peliukas apie politiką… tpfu!

Fone veikia talevizorius. Info TV. Va dabar berašant. Ir baisiausiai esu nustebęs Andriaus Užkalnio bukumu. Kaip kitaip pavadinti savybę jei į pokalbį pasikvieti klouną? Apie politiką pasišnekėti pasikvietė… “Dviračio šou” veikėją-peliuką Rimą Šapauską! Ne nu tai absurdas. Dvigubas absurdas - Dviračio šou patyčių dialogų veikėjas kalba apie krikščionybę, apie Fatimą, apie istoriją ir žinoma dabar besitęsiant rusofobijai kalba ir apie Rusiją, net apie kosmosą. Na viskas, iki galo nebeištverti, nebežiūriu.

Pristatytas kaip aktorius! Tebūnie, bet tiksliau būtų aktorius-megėjas, dar tiksliau laidų vedėjas-klounas. Na užsidėti peliuko makijažą ir juokinti - tai klouno užsiėmimas. Aš čia nesityčioju. Na ir viską šis aktorius-peliukas-katalikas taip išvartė: susiejo 100 metų senumo įvykius su dabartimi ir pasidalijo spėjimais. Naujoji Mikalda.

Man labai įdomu: na vis tiek televizijos eteris brangiai kainuoja. Kokie yra laidos “A.Užkalnis plius” reitingai? Apskritai kam įdomūs Andriaus Užkalnio pasikalbėjimai su savo draugeliais?

Galiu pakartoti jau prieš tai parašytą pastebėjimą: LNK kankina žiūrovus.

Rodyk draugams

TV Polonia

Tėvai nusipirko naują televizorių. Žiūri kabelinę televiziją, bet aš iš smalsumo perskenavau eterį. Be visų tų tradicinių lietuviškų, baisiausiai nustebau radęs štai tokį kanalą: TV Polonia. Tiksliau rašosi va taip: TVP Polonia.

TVP POLONIA. Kam jos reikia Šiauliuose?

TVP POLONIA. Kam jos reikia Šiauliuose?

Ir niekaip nesuprantu kam šitas kanalas reikalingas Šiauliuose. Na kam? Suprantu Vilniaus krašte, apie Jonavą yra lenkų, kuriems tai gali būti įdomus, suprantamas televizijos kanalas. Tačiau kam jis Šiauliuose? Aš net nesuprantu kas kalbama!

Taip, aš žinau, kad tokio pobūdžio TV kanalai yra nemokami. T.y. nemokamai pateikiami retransliuotojams. Jose nėra filmų, serialų ar kitokių autorines teises pažeidžiančių laidų kurių nebūtų galima transliuoti už šalies ribų, šiuo atveju Lenkijos. Jie yra platinami nemokamai, siekiant supažindinti su šalių kultūra, pateikti šalies požiūrį. Tačiau tokių kanalų yra ir daugiau iš daugelio šalių, pvz., Deutsche Welle, RTR Planeta, NHK World TV, Arirang World, TV Romania International ir taip toliau. LTV World yra tokio pat pobūdžio. Galų gale kodėl ir netransliavus Russia Today. Aš rimtai, bent anglų kalbos iš amerikiečių išmoktumėte, taip, taip, Russia Today dirba pradedantys žurnalistai iš JAV. Sakysite propaganda? Niekai, propagandos ten nėra, paprasčiausių blogybių apie Rusija jie nešneka, tačiau kadangi dirba amerikiečių studentai ar šiaip garsusis Larry King tai pastebi JAV blogybes. Bet ei, nuo to kad kažkas blogybę pastebi, net jei tas stebėtojas yra  ne toks, nuo to gi blogybės neišnyksta. Aš rimtai: noriu Russia Today, o ne TVP Polonia! Na bent Deutsche Welle galėtų retransliuoti, esu tikras: žmonių skaičius Šiauliuose mokančių vokiečių kalbą yra didesnis nei lenkų kalbą.

Ne nu rimtai: kam Šiauliuose TVP Polonia? Kam Šiauliuose transliuoti užsienio šalies valstybės televizijos (TVP yra Lenkijos visuomeninis transliuotojas) kanalas užsienio kalba, kurios dauguma šiauliečių net nesupranta? Absurdas. Taigi.

Rodyk draugams

Kiek dar ilgai LNK kankins žiūrovus?

Šių metų balandžio 11 diena, t.y. užvakar, LNK, vakare po vakaro žinių parodė jau niolika-dvidešimt kartų rodytą, kartotą-perkartotą filmą Bėglys (The Fugitive) su Harrison Ford ir Tommy Lee Jones pagrindiniuose vaidmenyse. Juk prieš tai jau rodėte beveik prieš metus - 2015 metų kovo 16 dieną. Aš užfiksavau. Nuotraukos iš pernai metų, fotoaparatas užfiksavo datą.

Ar čia toks planas kartą per metus būtinai parodyti? Filmas buvo geras, bet kai kartojamas ~20 kartų - nervai nebelaiko. Neabejoju daugeliui tapo nuvalkiotu niekalu. Aš klausiu kiek dar ilgai jūs, elenkeniai, dar kankinsite ir tyčiositės iš savo žiūrovų? Na, kiek dar galite rodytį tą patį per tą patį? A? Aš jau mintinai žinau frazes, kas ką pasakys.

Iš vieno žmogaus jau girdėjau, cituoju iš atminties: lietuviškų televizijų neįmanoma žiūrėti, rodo tai ką aš dar prieš 20 metų per vidiaką mačiau.

Aš rimtai. Kas čia yra? Kodėl lietuviškos televizijos rodo tą patį per tą patį po N-ioliką kartų? Kiti filmai kurie nuvalkioti yra “Juodojo vanago žūtis” rodomas per LNK grupės kanalus BTV ar LNK; ir per TV3 rodomas ir “Velnias dėvo Prada”. Jokiu būdu negiriu LTV, tai dar didesnis niekalus rodantis kanalas - bet čia jau kito įrašo tema.

Šis įrašas bus atnaujinimas, kai tik LNK dar sykį parodys šį filmą.

Rodyk draugams

Visgi ukrainiečiai yra kvaili

Yra toks muzikinis ukrainietiškas tv kanalas Ru Music. Rodo rusiško popso videoklipus. Tiksliau buvo. Buvo, nes persivadino, dabar vadinasi Eu Music. Persivadino reaguodamas į dabar Ukrainoje vyraujančią madą. Repertuaras nepasikeitė, kaip ir anksčiau rodo tą patį rusišą popsą. Persivadino įsivaizduojant, girdi, įdėjome europietišką pavadinimą ir, va, tapome europiečiais.

eu music

eu music

buvo RU, dabar EU

buvo RU, dabar EU

Tokių ir panašių ukrainietiškų tv kanalų pavadinimų pavadintų ne ukrainietiškai yra ir daugiau.

News Network va! Noviny netinka!

News Network va! Noviny netinka!

News One

News One

Business šekit!

Business šekit!

Garsusis Еспресо TV - nors pavadinimas jau kirilica, bet vis tiek užsienietiškai

Garsusis Еспресо TV - nors pavadinimas jau kirilica, bet vis tiek užsienietiškas pavadinimas

Na dar žinoma garsusis Еспресо TV. Garsusis todėl, kad tiesiogiai transliavo vadinamąjį Maidaną, rašau vadinamąjį nes tai buvo viso labo valstybinis perversmas. Garsus dar todėl, kad Lietuvos nacionalinis transliuotojas šio kanalo medžiagą retransliavo gyvai, be subtitrų ar vertimų taip dar pažeisdamas lietuvišką kalbos įstatymą tranliuotojams.  Pavadinimas Espreso TV vėlgi yra neteisingas. Jei turima omeny Espreso - tai ekspres naujienos t.y. greitai į įvykius reaguojančios naujienos tai turėtų vadintis Ekspress arba Express ar pan. Dabar gi Еспресо TV suponuoja mintį kad čia kavos gėrimo rūšis - espresso.  Tačiau ko norėti iš beždžioniautojų ir primtyvų.

Mastymas kaip kvailių. Tarsi nuo užsienietiško pavadinimo tampi labiau europiečiu? Vakariečiu? Akivaizdu, kad ne. Tokie pavadinimai rodo primityvumą ir beždžioniavimą. Kas būtų jei LNK, t.y. Laisvas ir nepriklausomas kanalas vadintusi FIC, t.y. Free and Independent Channel? Taigi būtų primityvai ir beždžionės. Tokie ir yra ukrainiečiai, toks ir yra visas jų paskutinio Maidano pasiekimas: mėgdžioti ir beždioniauti, intenciją pokyčiams pristatyti kaip faktą, po to muštis į krūtinę, va, žiūrėkite mes jau europiečiai, tad mus turite gerbti ir mylėti. Niekaip nesuprantu Lietuvoje vyraujančių simpatijų Ukrainai. Tiksliau suvokiu kodėl yra tos sukurtos simpatijos, bet vis tiek nesuprantu tų simpatijų ir simpatikų.

Rodyk draugams

Lietuviški cenzoriai, apsikakokite iš pasiutimo!

Cha-cha-cha. Taigi šiandien žiūrėjau Rusijos prezidento teisioginę konferenciją per RTR Planeta, kurią lietuviška cenzūra uždraudė transliuoti nuo šių metų balandžio 13 dienos. Ir ką jūs man padarysite? Vienintelis dalykas ką galite, tai iš pasiutimo prišikti sau į kelnes. Jokia tautinė beždžionė negali man nurodyti ką žiūrėti ir ko nežiūrėti.

Šiaip prieš kokius du-tris metus net nežiūrėdavau, kanalus perjungdamas dirstelėdavau ir žiūrėdavu kitką. Rusija nebūdavo įdomi. Tiek dabar, tiek pernais metais šią konferenciją specialiai žiūriu, iš principo. Pirma, gaunu tiesioginę informacijją, o ne iškraipytą. Antra, jaučiuos it disidentas! Trečia, pats tas draudimas suaktyvina smalsumą: o ką gi ten rodo?

Čia keletas nuotraukų kaip įrodymas:

taigi žiūrėjau

per RTR Planeta, kuri Lietuvoje yra uždrausta

ir ką jūs man padarysite?

ant nuotraukų yra data, įjungiau

ant nuotraukų yra data, įjungiau

прямой эфир! RTR Planeta!

прямой эфир! RTR Planeta!

Juokingiausia, kad ši preskonferencija buvo nušviesta kur kas labiau Lietuvoje nei kad nebūtų draudimo.
Pats didžiaptriotinis delfi.lt transliavo tiesiogiai, sulaukta net 1288 komentarų - žymiai daugiau nei analitinis straipsnis delfyje. Skaičius pateiksiu tokius kokie yra rašymo metu.

Neatsiliko lrytas.lt, vėlgi vykdė tiesioginę transliaciją, komentarų vėlgi nemažai - 866. Šaunuoliai!

15 min.lt irgi transliavo! Tačiau norėdami sumenkinti konferencijos reikšmę: straipsnį pavadino “Nykioje konferencijoje Vladimiras Putinas atsakinėjo į žemdirbių, statybininkų ir vaikų klausimus”. Cha-cha-cha! Komentarų kaip jų portale taip pat nemažai - 175. Tačiau čia pat esančiame straipsnyje teigia priešingai: Vladimirui Putinui teks paplušėti – susirūpinę rusai atsiuntė daugiau nei milijoną klausimų. Taigi tokiu pigiu melu “nykioje konferencijoje” net patys savęs nepajegė apgauti. Šaunuoliai, intriguoti menkinant - gudru!

Tataigi: viskas suveikė atvirkščiai nei nori lietuviški cenzoriai. Čia taip pat kaip su isterišku durnelių trydaliavimu dėl rusiškų muzikantų koncertavimu Lietuvoje. Niekas net nepastėbėtų, aš pavyzdžiui, net nežinau kada ir koks rusų popso atlikėjas atvažiuoja į Lietuvą, bet dėka Rasos Juknevičienės isterijos, ačiū sužinau. Preskonferencija buvo nušviesta, žiūrimumas manau buvo ne ką menkesnis nei, kad RTR Planeta nebūtų draudžiama.

P.S. O šiaip Lietuvoje nėra tokio politiko kuris 4 valandas sugebėtų atsakinėti į žmonių klausimus tiesiogiai ir sugebėtų susitvardyti. Faktas.

Rodyk draugams

Nacionalinis transliuotojas transliuoja Lenkijos užsienio reikalų ministro kliedesius ir taip įsivaizduoja kovojantis su Rusija

Antradienis, sausio 27 diena, LRT televizija, Panorama: http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/P/1444/panorama
Žiūrėkite reportažą nuo 4 min 12 s. Galima žiūrėti ir Vakaro žinias - greičiau pasiekti, mažiau žiūrėti įžanginio šlamšto: http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/70487/vakaro_zinios
Žiūrėkite nuo 3 min 35 sekundžių.

„Šiandien lygiai 70 metų kai baigiantis Antrajam pasauliniam karui išvaduota Aušvico mirties stovykla. Paminėti sukaties…“

Toliau eina reportažas, visko neperpasakosiu - žiūrėkite patys. Tiktai akreipkite dėmesį į štai tokią frazę pasakytą 4 min 40 s (jei žiūrėjote “Panoramą” tai nuo 5 min 20 s):

„Daugiau negu milijonas žmonių, daugiausia žydų, 100 tūkstančių karo belaisvių žuvo Aušvice nuo 1940-ųjų iki 45-ųjų kai sausio 27-ąją stovyklos vartus atvėrė generolo Kramnikovo armijos 1-ojo Ukrainos fronto kariai.“

Va taip žiūrovai yra indoktrinuojami, va toks melas yra įbrukamas: buvo kažkoks generolas, jis turėjo savo nuosavą armiją, na ir jis šaunuolis išlaisvino. Kliedesys? Be abejo, bet tai pasakiau ne aš, o nacionalinis Lietuvos transliuotojas. Bet kodėl jis taip elgiasi? Kodėl LRT žurnaliūgos taip sukūrė reportažą? Labai paprasta: taip LRT solidarizuojasi su Lenkijos užsienio reikalų ministro Grzegorz’o Schetyna neseniai pasakytais kliedesiais girdi Aušvico kalinius išlaisvino ukrainiečiai, o ne Tarybų Sąjungos kariuomenė. Ministro logika buvo kaip obliaus: vat frontas vadinosi Ukrainos, vadinasi jame buvo ukrainiečiai, vadinais jie ir išlaisvino Aušvico kalinius. Tad suprask Rusija čia ne prie ko, nes gi Rusija = Tarybų Sąjunga, o Tarybų Sąjunga = Rusija, na ir t.t. ir Rusijos vadovų kviesti paminėti Aušvico kalinių išlaisvinimą, suprask neverta (taip ir įvyko). Jei dar neaišku kodėl Lenkijos ministro pasisakymas yra kliedesys, atsakysiu - generolai neturi savo armijų, jie atstovauja savo šaliai, jų valstybės paveda vadovavimą armijai. Konkrečiai generolas Krainiukov (o ne Kramnikov, ar tuo labiau kažkoks aplietuvėjęs Kramnikovas) buvo Tarybų Sąjungos generolas, ir būtent Tarybų Sąjungos kariai išvadavo Aušvico kalinius. Be abejo tarp jų buvo ukrainiečių, bet dar daugiau buvo rusų, buvo gruzinų, armėnų, kazachų ir kitų tautybių žmonių, nenustebčiau jei buvo ir koks lietuvis, bet tai nieko nekeičia, nes frontas buvo pavadintas “Ukrainos” dėl geografinių sumetimų, o ne dėl to kad jame buvo ukrainiečių.

Grzegorz Schetyna nusišnekėjo dar sausio 21 dieną, konkreti frazė:

„pierwszy front ukraiński i Ukraińcy wyzwalali (niemiecki obóz), bo tam żołnierze ukraińscy byli wtedy w ten dzień styczniowy i oni otwierali bramy obozu“

ir nuo tos dienos Lenkijoje, Rusijoje šis įvykis buvo minimas ir minimas. Daug buvo publikuota:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8771,title,Rosyjskie-MSZ-oburzone-slowami-Grzegorza-Schetyny-niech-polski-minister-nie-drwi-z-historii,wid,17196777,wiadomosc.htm
http://lenta.ru/news/2015/01/21/ukrosven/
http://rus.delfi.ee/daily/abroad/polskij-ministr-yakoby-zayavil-chto-osvencim-osvobozhdali-ukraincy?id=70614977

http://www.bbc.co.uk/russian/international/2015/01/150122_lavrov_schetyna_auschwitz_comments
ir t.t.
Padėtį komplikavo pats Schetyna - vietoj to, kad pripažintų nusišnekėjęs jis ir toliau užsispyrusiai nenorėjo to pripažinti ir toliau plėtojo, girdi kalinius išlaisvino ukrainiečiai… Buvo daugybė straipsnių, daugybė pranešimų, daugybė blogerių iš to nusišnekėjimo pagrįstai išsišaipė. Reikia tik paieškoti.

iš interneto komentarų

iš interneto komentarų

Gi šis įvykis lietuviškoje žinisklaidoje buvo silpnai nušviestas, post factum, vietinių žvaigždžių įvykius, nulaužtus nagus muštynėse ištrimituoja iki beprotybės, o šis nusišnekėjimas buvo paminėtas tik probėkšmais, po keletos dienų, pavyzdžiui: http://www.lrytas.lt/-14223737411421010094-v-putinas-%C4%AFsp%C4%97jo-neklastoti-istorijos.htm
http://www.delfi.lt/news/daily/world/v-putinas-ispejo-meginimai-nuslepti-ivykius-nepriimtini.d?id=67017498

Beje Rusijos reakcija buvo brandi, be isterikos ir svarbiausia - teisi, istorinė tiesa šioje istorijoje yra Rusijos pusėje.

Štai toks tas nacionalinis transliuotojas. Juk buvo praėjusios šešios dienos nuo nusišnekėjimo, juk buvo galima įvertinti ir patiems išsiaiškinti istorinius faktus, bet ne - svarbu solidarizuotis (ar pats Schetyna tai žino - labai abejotina), bet juokingiausia, kad transliuodama tokius kliedesius LRT įsivaizduoja kovojanti prieš Rusiją! Nors ne, klystu, jei įvykis buvo menkai nušviestas, tai ko gero LRT žurnaliūgos nieko nesigilino ir greičiausiai elgėsi kaip beždžionės: va lenkai taip sako, suprask: tai kieta pozicija prieš Rusiją, tai ir mes taip pat turime elgtis… Štai prie ko veda vis besitęsianti marazmatinė rusofobija.

P.S. Lietuvos televizijos naujienų tarnybos direktorius yra Audrius Matonis.

Rodyk draugams