BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

manogile.lt - mėšlo krūva

Kaip ir maniau, taip ir atsitiko. Neabejojau, kad sistema neveiks, o jei ir veiks tai tik su sutrikimais. Aš pats dirbau interneto puslapių kūrime ir žinau, kad du (o tuo labiau tris) puslapius sujungus gausis mėšlo krūva. Tris todėl, kad sujungė tokias savitarnas: manoelektra.lt, deklaravimas.dujos.lt ir stambiems elektros vartotojams skirtą manoeet.lt.

Taigi taip ir atsitiko. Prisijungti prie manogile.lt yra problematiška. Iš pirmo sykio nepavyko. Išmetė pranešimą: “Serverio klaida. Bandykite prisijungti iš naujo.” Nenuostabu, man išties gaila programuotojų, vargas jums, aš tai žinau.  Vien pagalvojus, ką reikėjo sujungti - nupurto.

Serverio klaida. Bandykite prisijungti iš naujo

Serverio klaida. Bandykite prisijungti iš naujo

Vartotojo aplinka - vargas. Jei anksčiau galėdavai naudotis mobiliąja manoelektra.lt versija, tai dabar bus mazochizmas naudotis. Ką ant mobilaus telefono! Nešiojamo kompiuterio ekrane trečdalį ekrano aukščio užima antraštės. Aš patikrinau, dviejų antraščių aukštis - 238 pikseliai, jei ekranas 800 pikselių, vadinasi 29,75 % ekrano neišnaudojami:

Trečdalį ekrano užima niekas

Trečdalį ekrano užima niekas

Ką gi, Algirdas Butkevičius užkniso juodai, šis premjero žingsnis sujungti įmones - galutinis kantrybės lašas kuris perpildę mano kantrybę stebinti šio, mano supratimu, labiausiai mėmiško ir pastumdėliško Lietuvoje premjero veiklą. Na, kažkada senovėje buvo dar toks premjeras-nulis Šimėnas, bet, ei, kalbėkime apie realiai pareigas ėjusius.

Taip, Algirdas Butkevičius yra vyriausybės galva, jis ir yra atsakingas už šią idėją - idėją sujungti skirtingą veiklą vykdančias įmones. Sujungti elektrą ir dujas į vieną įmonę - absurdiška. Kas bus sukryžminus kurmį (dujų vamzdį) su ereliu (elektros laidais)? Baidyklė. Dar labiau absurdiška yra idėja sujungti tris tinklapius, tris savitarnas į vieną. Juk kaip tik būtų buvę aiškiau palikti taip kaip buvo, nes gi yra aiškiau už ką atsiskaitai: už dujas ar elektrą.

Atnaujinimai / papildymai:

Tęsinys kas atsitiko toliau

Sukurtas išties fufelis,  ir tai ne vien tik mano pastėbėjimas - pastebėjimas dar ir pastebėjimas dar čia.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (125)

  1. Sistema neveikia, mano elektra ne nepasekiama bardakas, gyvenu kaime ir dujas pirku duju balione

  2. Ed:

    Sujungimo priezastis labai paprasta, pabandysiu ukiskai paaiskint. Turim laiveli, kuris atplukdo duju. Jo islaikymas baisiai brangus, plius latviai ir estai nebeperka is laivelio, nors buvo tiketasi. Taigi projektukas visiskai nuostolingas, esant dabartinemis duju pardavimo kainomis. Reikia kainas kelt, bet niekas nenori but tuo atpirkimo oziu, tuo labiau rinkimai arteja.
    Antras dalykelis- pasistatem elektros jungciu su Lenkija ir su Svedija. Elektra turejo tikrai pigti mazu maziausiai 20proc. Jinai ir pigo, tik viska surijo duju laivelis. Stai cia ir kilo kazkam “geniali” mintis, kad reikia sujungti nuostolinga laiveli su pelningu el. laideliu. Ir i finiso tiesiaja iseinam ant nulio. Musu valdininkelius, matyt, net isberia vien nuo minties, kad reiks liaudziai kazka atpigint…

  3. Regina:

    Taip nieko neduoda visi sujungimai, ypatingai vyresnio amžiaus žmonėms. Nesu jau tokia nukvakus bobule, bet reikia gerai įsigylinti visą sistemą,gerai, kad nedirbu tai galiu sėdėti prie kompiuterio. Nesuprantu prie ko Butkevičius, juk tą sujungimą dar sugalvojo Salmokas ar kaip jis ten pats protingiausas energetikos žinovas, korio padarinius ilgai laižysis visa Lietuvos varguomenė kuri daugiausia moka už dujas ir elektrą.

  4. tavogile:

    prie ko cia butkevicius ir IT sprendimai?????? uz nevykusi gile sprendima rasome DVEJETA andriulionienei ,mete ja is energo imoniu jau du kartus ,o ji oplia ir vel cia:))) kaip kokia gile:))

  5. vidas:

    Na tikrai,didesnio idiotizmo dar nebuvo.Jaunas,išsilavinęs žmogus dar sugebą prisijungti prie šio absurdo kratinio, o ką daryti pensininkui.

  6. xx:

    Taip,tikras jovalas,niekaip negaliu prisijungti,kai buvo atskiri puslapiai jokių problemų nebuvo.

  7. Algirdaa:

    kas cia dabar skambini 1802 siuncia i manogile.lt , o ten bendrai nieko nera keletas spaudos reklaminiu puslapiu , o kur suzinoti tikslias elektros ,duju kainas 25016 metams to dar nebuvo jau puse sausio mums reikia oficialaus kainu tarifu kur jie/

  8. Anonimas:

    Tikrai sudetinga. As taip ir esugebejau paprastai paimt ir prisijugt, kad uzmoket. Labai sudetinga. Paprasciau nueit ir sumoket. Mieli kurejai, ar galima paprasciau. Idetu operaciju lapu neina perskaityt, sugrusti, mazu sriftu. Tikrai sudas.

  9. Labai sudetingai. Kurdami galit atsizvelgt, kad zmogui but patogiau.Man prisijungt taip ir nepavyko. Viskas sugrusta, operaciju prisijugimo per daugk. vienu zodziu….

  10. NEIMANOMA NAUDUOTIS SITA SVETAINE, YRA TIK KOKIU TAI SPAUDOS LEIDINIU NUOTRUPOS OFICIALIU PLANU IR KAINU NERASI KAS PER NESAMUONE , 1802 ISKLAUSES VISOS MELODIJOS ESI PASIUSTAS I MANOGILE , NESAMONE IR NERA KUR PASIKLAUSTI

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  11. Laba diena,
    Kodėl Lietuvoje tyčiojamasi iš klientų, kiek reiki gaišti laiko, kad prisijungtum prie naujos Jūsų svetainės, o po to sėkmingai nutrūksta . Jūsų atsiprašymai, nelabai jaudina. Gal vėl rašysite popierines knygutes.

  12. Tadeuš:

    O man dar linksmiau,nes gaunu atsakymą,kad tokio adreso nėra.Važiuosiu asmeniškai teirautis arba skambinsiu telefonu.Žmogus yra-o adreso nėra ir negirdėjau apie jo pakeitimą.

  13. Klijentė:

    Nesamonė. Niekaip neįmanoma prisijungti, Lesto buvo paprasta, niekada nebuvo jokių kliučių. tris kartus skambinau 1802, laukiau po 10 - 15 min, prisiregistravau iš trečio karto,o prisijungimo niekaip neduoda.
    Akivaizdu ši reforma irgi ne į gerą, bent registraciją ir prisijungimą galima padaryti paprastesnį arba geriau veikiančią programą.
    klientė

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  14. Danutė:

    Taip,pritariu visu 100 proc.straipsnelio autoriui.Kokia nesamonė,žmogus nori susimokėti mokesčius ,bet negali,o jei nesusimokėsi gali būti,kad išvis atjungs vartotojui elektra ir su jais nepasiginčysi,neva nebuvo ymanoma susimokėti,prisijungti.Skambini 1802,ir vis kapsi tau sąskaita už ryšy.Kas per nesamonė,maniau,kad teisinėje valstybėje yra ginamos vartotojų teisės,bet pasirodo klydau,gal kurioje kitoje valstybėje,bet tikrai ne pas mus.

  15. Vytautas:

    Na nesu adminas, bet anksčiau su “mano elektra” normaliai susitvatkiau.. Dabar!?! Turiu kelis objektus, verslo ir “namų” . ” Namų” net pradžios nesimato. Verslo yra lantelė, įvedi vardą, slapslį, meta klaidą, kad nors ką. Anksčiau tokių nuotykių nebuvo. Ar aš iškvailėjau, ar čia spąstų pristatyta?

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  16. Antanas:

    Tikrai palaikau, kad tai mėšlo krūva. Visų pirma normaliai neįmanoma prisijungti; nors suvedu teisingai duomenis, išmeta pranešimą, kad kažkas nesutampa ir apskritai ne įmonių apjungime problema, o “naujos” aptarnavimo svetainės “sukūrimo” problema -tikriausiai kainavo kelis šimtus tūkstančių, o dabar dar tiek pat kainuos “tobulinimas

  17. Danutė:

    Tikra tiesa

  18. romas:

    Prtariu

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  19. abc:

    tikrai neveikia, nesąmonė ir išsigalvojimas, o kiek milijonų išieldo visam šitam š?

  20. virginija:

    meslo kruva, neimanoma sumoket.

  21. Danute:

    Prašyčiau paaiškinti, kokiam tikslui nurodytas kontaktinis telefono numeris 1802, jeigu šiuo numeriu neįmanoma prisiskambinti?

  22. Roma:

    Sutinku su žmogumi, kuris prastai atsiliepia apie šią svetainę. Valandą klaidžioju ir niekaip negaliu suprasti kas prie ko. Labai jau mandriai norėjo padaryti, bet nieko neišėjo. Ankstesnė svetainė “Mano elektra” buvo labai patogi ir aiški, nepripaišyta visokių spalvotų keverzonių, ir vienas velnias žino ką norėjo tuo pasakyti ar padaryti, ir neaišku kur reikia žiūrėti, ką reikia spausti. Prašytume padaryti normalią svetainę, kad paprastam žmogui būtų viskas aišku. Du kartus jau moku už elektrą ir abu kartus be pagalbos nieko negaliu pasidaryti

  23. vida:

    sulaukti konsultacijos telefonu- utopija. Laukiau 18 min., o atsakymas- konsultatnt užimti - palaukite. O iš kieno piniginės mokestis už lauktą pokalbį? Ačiū

  24. Ona:

    Jau praėjo visas mėnuo, o prisiregistruoti manogilėj neįmanoma. Prašau atsiųsti man į elektroninį paštą visus duomenis. kad galėčiau pervesti pinigus į Jūsų banko sąskaitą.

  25. Mindaugas:

    Prie mano elektra prisijungiau be problemų o prie manogile,jau neina prisijungti dvi savaites bandau kasdien bet vis tas pats

  26. Antanas:

    Aš už 2016m.sausio mėnesį mokesčius sumokėjau už elektrą ir už dujas į atskiras sąskaitas.

  27. Autorius:

    Atsakymas tiems kurie klausia prie ko čia Butkevičius? O Butkevičius yra atsakingas todėl, kad jis yra realus valstybės vadovas ir vyriausybės vadovas, t.y. atstovas tos valdžios, kuri vykdo realią valdžią, kuri realius sprendimus priiminėja. Galėjo šitam absurdiškam įmonių sujungimui pasipriešinti, bet išties yra panašu, kad reikia galus suslėpti taip, kad neišlystų niekam nereikalingo ir ekonomiškai beprotiško SNG terminalo nuostoliai, tad sujungė dvi įmones į vieną, taip paslepiant kaštus ir nuostolius. Va pabandyk dabar išsiaiškinti kur ir kaip galai suslėpti. Nepavyks. Lietuva - durnių laivas.

  28. Matilda:

    Eina jie svilp tundros! Nesu asas, tai man tikrai tamsus miskas. Gudruciai kokie, anea, sujungsime viska i viena ir tauta, na tie durneliai, nieko nesupras. Paskutine vyriausybe vykdo anos vyriausybes padarytas klaidas, bet tos klaidos ar klaidingos. Nu vien zodz, bordakas!

  29. Virginija:

    Apie šią savitarną galima pasakyti tik taip ,,iš didelio rašto išėjo iš krašto,, kažkoks nesąmonių rinkinys.

  30. Albinas:

    Lietuvoje imanoma viskas, nes valdzios nera. Kas ka nori tas ta ir daro. Valstybes valdomos imones ikure privatu Giles UAB’a tam, kad ten idarbinti savi zmones uzdirbtu pinigu ne tik sau, bet ir valdanciuju rinkimams, visu musu - mokesciu moketoju saskaita. Netruksime sulaukti, kad ir su kitomis valstybes istaigomis (gaisrine, policija, ligonines ir. t.t.) komunikuoti turesime per privacius “manogaisrine”, “manopolicija” ir pan. UAB’us.

  31. Vasia:

    Ne, nu š…s visiškas,norint deklaruot elektrą,reikia baigt aukštuosius mokslus,nervas ima juodai

  32. Dainius:

    Niekaip negaliu prisijugti ir deklaruoti elektros rodmenis! Pritariu visiems sudddas double!
    Ka daryt ?

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  33. aivis:

    man atrodo kuo mandriau nori… tuo sudiniau gaunasi… jau nusibodo tos nesamones su ta elaktra… kada pasikeis…

  34. janina:

    kas per nesamone,negaliu susimoketi mokesciu ar niekas negali paaiskinti zmoniu kalba kaip ta gile naudotis.kazkoks kosmosas, uzpiso

  35. Visi komentarai absoliučiai teisingi. Prisijungti prie manogilė neįmanoma!Nejaugi taip kas mėnesį ir reiks mums vargšams vargti dėl kažkieno beprotystės? tvarkytojų krūva, o tvarkos kaip nėr ,taip nėr!Savo varganus pinigėlius nori atiduoti - ir tam nesudarytos normalios sąlygos.

  36. to janina ir vanda:

    pritariu

  37. Ramune:

    Nu nesamone,lai jie ten jungias su kuom nori,liaudis balso ,Lietuvos kraste, neturi.Bet sitaip susikt savitarnos puslapi,tai reik sugebet dar.Neina dar ir siandien pasijungt.

  38. leonas:

    idiotu struktura

  39. Rimas:

    Man atrodo, kad “Gilutės” savininkai ir šios internetinės svetainės autoriai nemoka skaityti, arba jie iš viso nemato,kas darosi - jau trys mėnesiai praėjo po kritikos, o niekas nepasikeitė. Aš, buvęs “manoelektra” abonentas, šiandieną niekaip negalėjau prisijungti pagal senus vardą ir slaptažodį. Naujai prisijungti nesugebu, nes nesuprantu ko iš manęs reikalaujama. P.S. kažkodėl tai mano el.pašto adresas pas juos liko. Rimas iš Kauno

  40. as:

    ką tik bandžiau apmokėti už elektrą tai dar teks susimokėti ir už telefono sąskaitą, nes duotas vienas nr visai Lietuvai, pasirinkimo jokio, net bankus tik 3 leidžia pasirinkti. Padėjau daug nervų, nes buvo patogu ir paprasta, ir e paštu galėjo klausti, o dabar vienas Nr, jokių kontaktų, nei kur parašyti, tikras 1000 žingsnių atgal. Tikras š palyginus su tuo kaip buvo.

  41. kestutis:

    kodėl reikia sugadinti gerai veikusią sistemą, prisijugt engaliu ir eikit šiknon , nemokat - nedarykit.

  42. Rimantas:

    Nu visai nervas nebelaiko, jai kas men reiks taip sunkiai prisijungt reiks isigyt raminanciu vaistu

  43. Dangė:

    Nu tokios nevykusios svetainės reikia su žiburu paieškoti. Jau buvau pradėjusi pykti, kad negaliu niekaip prisijungti, pamaniau ,kad aš tokia pavėpusi, bet kai pradėjau komentarus skaityti, paėmė juokas….pasirodo, kažkoks ”protingas dėdė” sukūrė tokią svetainę, kad pagadintų mums visiems nuotaikas ir atimtų brangų laiką.

  44. aš:

    asilai nebemoka sukurti paprastu aiškių versijų rodmenų deklaravimui.mano elektra buvo paprasta ir lengva o ką dabar pridirbote.net adresai neatitinka.

  45. Lina:

    Is vis nesamone,as nebegaliu prisijungt prie mano elektros,dar pries savaite siaip taip prisijungiau gileje,o dabar grizau po atostogu nebegaliu prisijungt nesamone kazkokia,BUVO PATOGU,tai ne padare dabar nesamones kazkokias

  46. Vartotoja:

    Naudojausi anksciau abiem svetainemis ,buvo labai patogu,nes galejai sekti mokejimus ( kartais moka vyras,kartais as) ,bet prie sios svetaines neimanoma prisijungti ( pernai pavyko tik karta ir tai per dujas) .Kiek ilgai ji normaliai nefunkcionuos?

  47. vlada:

    neįmanoma prisijungti, velniop tokią sistemą

  48. Autorius:

    Žmonės, nepatinka tai kaip dabartinė valdžia sugadino veikusią sistemą? Komentarai liudija, kad nepatinka. Tad nebebalsuokite už šitą nevykėlį Butkevičių ir socdemus kurie jums sušiko naudojimąsi daiktu kuris iki tol veikė. Komentarai mano bloge nieko nekeičia, deja, bet taip. Neberinkti nevykėlių, neišmanėlių, gigantomanijomis apsėstų politikierių.

  49. Gajus:

    Iš pradžių ( jungiantis pirmą kartą ) problemų nebuvo, na o po to …. Xaa -prasidėjo cirkas be pinigų. Karoče, patys supratot (((

  50. Gajus:

    Konkreti mėšlo krūva - va ką tik buvau prisijungęs (šiaip ne taip ) . Tai blin atsijungti nėra kaip. Nedadielka suknista

  51. LT pilietis(ir vel kol kas):

    Nelabai gaudausi avantiurose valdzios peripetijose,ju politizuojamose partiju pavadinimuose(ten vis viena-niekis,ar dalis didzioji tureje rysius su teise.teistumais),bet esu padorus LT gyventojas,neigalus(gaunantis 60,euru su kapeikom/men :) ),bet niekaip negaliu savarankiskai sumokt uz elektros isnaudojima be Saliamonu pagalbos,ar Geniju………….,nes ten klausia:
    1)paraiskos numeris
    2)paraiskos savininko numeris
    3)prisijungimo vardas
    4)slaptazodis
    5)kliento kodas

    Pala,pala,gal dar batu ismiera reiks rasyti,kraujo grupe ir seimos sudeti ir dar koki suda,kad apsimoket uz elektra,kurios netoleruoja EKOLOGISKA turet savo………..Na-man jau negera darosi!!!

  52. Anonimas:

    Nusiunciau pinigus pagal ju nuoroda….pinigai grizo atgal kaip “neatpazinta imoka” ……..

  53. LT pilietis(ir vel kol kas):

    Manau,kad jei mes patys tik cia rasinesimes-nebus nieko….Gal kokia peticija surasom,kam nepatinka tokia betvarke-gal tada valstybiniai tinginiai su atbukusiom smegenim,kurie musu atzvilgiu nera priimtini mums-daugumai-atkreips demesi ir prades ne tik alga imt is musu moketoju pinigu,o ir kazka dirbt:)Kaip hobi turiu,bet dar vienas is ju butu-”pries betvarke Mano gile”……..Mano e-pastas:kapas.pastas@gmail.com ar info@kapas.lt,nes puslapis manasis-www.kapas.lt Rasykit man-o as stengsiuosi,kad LTbut maziau betvarkes,nes as cia gimiau ir noriu mirt cia,o ne kazkur-Myliu ta Sali,bet ne Jos betvarke!!!
    Mano vardas-artur borm +37065552727

  54. LT pilietis(ir vel kol kas):

    Parasiau du laiskus,o kodel pirmaji istrynet???…

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  55. Autorius:

    Tamsta, LT pilieti, nieko netryniau. Šiandien tai tikrai. Aš nesėdžiu prie kompo nuolat ir nepuolu žiūrėti ar yra komentarų, ar nėra. Komentarai pasirodo ne iš karto, noriu, kad neužplūstų spamintojai. Komentarus patvirtinu ir tik tada jie pasirodo. Gali užtrukti iki savaitės (net ilgiau), nes ne kasdien čia lankaus.

  56. Vytas:

    Dar tokio idiotizmo nemačiau. Piningus plėšia parazitai juodus už elektrą, o sumokėti per tą sup…gilę neina. Kokio velnio senąją sistemą panaikinote, proto bokštai?

  57. valentinas:

    tikra berazumystė su ta gile. Neimanoma prisijungti. Vidokiu slaptavavardzlu prigalvota, o man, pensininkui, tereika kvito ir saskaitos numerio kur pervesti pinigus. Velniam tiek tu saugumo elementu? Ar as ju pinigus ruosiuosi vokti? As jiems moku ir tegul dziaugiasi.

  58. Danutė:

    Programuotojams žemai lenkiuosi:) Jau taip suprogramavot, kad nė vieno karto nesugebu prisijungti - valandos kančia ;(

  59. Manogile.lt:

    Sveiki, dėkojame už straipsnyje bei komentaruose pateiktas įžvalgas ir pastebėjimus. Norime paminėti, kad visos išvardintos savitarnos svetainės http://www.manogile.lt problemos yra išspręstos arba bus sprendžiamos artimiausiu metu. Komentaruose dažniausiai minima problema – registracija. Visi buvę elektros ar dujų savitarnos svetainių naudotojai registruotis gali panaudodami savo turėtus senuosius prisijungimo prie elektros ar dujų savitarnos svetainių duomenis. Klientai, kurie nebuvo užsiregistravę minėtose svetainėse, gali registruotis nurodydami sutarties duomenis. Taip pat, visi klientai gali prisijungti per E. valdžios vartus ar bankų elektroninę bankininkystę. Detalią prisijungimo/registracijos instrukciją rasite čia: https://www.manogile.lt/Content/reg_instrukcija.pdf.

    Prisijungus galėsite ne tik deklaruoti ir apmokėti už elektrą ir dujas vienoje vietoje, bet ir pasiekti senąsias dujų ir elektros savitarnos svetaines.

  60. Laima:

    Ka daryti pensininkei ,gal eiti mokytis programavimo?Padariau uz dujas paprasta pavedima,tik suma.Tegul pabando reiksti pretenzijas.O kuo toliau, tuo bukesni kuria programas.Nejaugi neaisku,kuo paprasciau,tuo geneliau.

  61. Kęstas:

    Aš galvojau, kad tik man vienam šitaip nesiseka su GILE, bet dabar supratau, kad aš toks pat kaip visi normalūs žmones. Aš esu linkęs į naujoves ir pakol kas lengvai perprasdavau visokius registravimus - mokėjimus - atsiskaitymus, todėl prie GILES be baimes jungiausi jau anksti ir tada supratau, kad ir man yra neįkandamų dalykų. Turėjau visus galimus nesusipratimus - prisiregistravimas, prisijungimas, atsiskaitymas, deklaravimas, orientavimąsi tarp svetainių ir informacijos skirtumo ….
    Paskutinis mane į neviltį varo, situacijos pvz.: pereitą mėnesį susimokėjau už 500 kWh suvartotą elektros kiekį , skaitliukas po sumokėjimo užfiksuotas 8500kWh, dabar noriu deklaruot duomenis, o ten rodo, kad dabartiniai skaitliuko rodmenys 8000kWh. KUR DINGO SUMOKĖTI 500KWH? Skambinu o ten kaip į sieną “jūs susimokėjot iki 8000, linkime geros dienos”

  62. Viktorija:

    paskaičiau įrašą ir komentarus, dabar galvoju, kas jums, žmonės, negerai? Faktas kad paleidus svetainę galimi tam tikri sutrikimai, bet tai buvo išspręsta labai greitai. Užsiregistravau iš pirmo karto, patvirtinau nuorodą. Viskas. Registracija trūko gal dvi minutes. Nesuprantu, ar jūs skaityti nemokate, kas yra parašyta. Registracija tokia pati, kaip ir visose kitose svetainėse, nieko čia naujo išrasta nebuvo. Kokie dar aukštieji mokslai? Rodmenų deklaracija - spaudi tikslinti, įrašai skaičius, o tada spaudi deklaruoti.. kaip tokie elementarūs dalykai gali būti laikomi kosmosu? Net pasibaisėjau, kai kažkada pamačiau, jog gilėje buvo patalpinta registracijos instrukcija dlia asoba adarionyx. Žmonės, tai ne svetainės problema, o elementarių sugebėjimų naudotis internetu ir kompiuterių įgūdžių stoka. Tai tik parodo, kokia atsilikusi šalis esam, kad net elementariai iš tokios nesąmonės darome pasaulio pabaigą ir bijome naujovių. Niekas nestovi vietoj, ir prie pensininkų niekas nesiderins, nes viskas eina į priekį, o ne atgal. Čia žmonės turi augti kartu su technologijomis, o ne technologijos taikytis prie nesusivokusių. Jei nesugebat elementariai prisiregistruoti prie kokios svetainės, jums iš viso nėra ką veikti internete, tad mokėkite su knygutėm ir nematysit problemų.

  63. Autorius:

    Tamsta Viktorija, parašėte netiesą, tiesiog nesąmones. Sutrikimai tebesitęsia iki šiol - komentarai tą liudija. Žmonės gi moka naudotis internetu, gi ir anksčiau naudojosi ir puikiai mato, kad palyginus su seniau tapo nepatogiau. Visi klysta, visi kompiuteriniai beraščiai, o jūs čia vienintelė teisuolė ir žinovė? Cha! Nejuokinkite. Aš pats dirbau interneto puslapių kūrine ir sakau: interfeisas tapo nepatrauklus ir nepatogus. Sutrikimai prisijungti tęsėsi kelis mėnesius. Gi manoelektra.lt veikdavo puikiai, net išmaniajame telefone.

  64. Vida:

    Neįmanoma prisijungti ir deklaruoti duomenis. Nuolat reikia važiuoti į pačią įmonę ir prašyti, kad prijungtų. Prašo kažkokių seniau turėtų lesto slaptažodžių, o, paprašius priminti, atsako, kad negali priminti. Tikrai gryna nesąmonė, kai sujungė įmones.Kada ir kas padarys tvarką???

  65. tikrai labai bloga svetainė. Kiek dar gali monopolistai iš vartotojų tyčiotis

  66. Kotryna:

    Šitas Š….edevras alergiškas Internet Exporer-iui, su Google Chrome pavyko prisijungti ir deklaruoti. Su kitomis naršyklėmis nebandžiau…..

  67. Kazkoks idiotizmas , sunku risijungti, elektros rodmenys visada tie patys. taip iseina, kad kas menesi mokedama mokescius privalau sumoketi ir uz praeitus menesius, nes pradinis rodmuo vienas ir tas pats. Koks kvailys ir sumaste tokia netvarkinga sistema. Visiškas nonsensas!!!

  68. vidas:

    Mėšlas,tai labai gražus pavadinimas-DEBILŲ PORTALAS GILĖ-tikrasis pavadinimas.Daug metu naudojausi el.portalais mano elektra ir mano dujos ir be jokių problemų,o dabar pusę dienos vargau ir neimanoma prisijungti-nepripažįsta nei pašto,nei slaptažodžio nei per banka.Eina jie Na…ui.

  69. vidas:

    Didesnio debilizmo kaip gilė šiai dienai nemačiau.Prisiregistruoti jokių šansų

  70. Labai blogai,kad neatsispindi vienoje lentelėje apmokėti ir deklaruoti rodmenys, per Šiaulių banką,anksčiau mano elektra.lt atsispindėjo visi reikalingi duomenys,net kelerių metų.Gal nesudaryta sutartis su Šiaulių banku,o gal programuotojų bėdos

  71. bronius:

    Pirma prisijungdavau be vargo, dabar norint apmoket už elektrą pavyksta tai padaryt per kokią valandą ir tai ne visada. Prakeiktoji Gilė, gal ten bepročiai sukūrė tai? Kada tai pagaliau baigsis…

  72. Linas:

    Blogiausia, kad sutartį su manimi perrašė man nežinant ir pavertė mane skolininku, nors mokėjau pagal seną sutartį sąžiningai ir reguliariai (pasirodo buvo net permoka). Privertė pasirašyti sutartį atgaline data po 5 mėnesių… Nurodė tik per “mano gilę” mokėti (atsiskaitymo knygelė netinka). O dabar dar ir prisijungti neįmanoma. Elgiasi kaip pigi kontora. Gėda…

  73. vladas:

    Gile tai toks nesusipratimas ,kokio dar neteko regeti padarius pavedima po savaites rodo, kad apmokejimas vykdomas,o kitame lape atsiuncia saskaita uz du menesius ir grasinima kad esi skolininkas.Durniu laivas .

  74. Tik debilai galėjo sugalvoti tokia GYLE kur nieko negalima suprasti ir atrasti.Reiks vel knygele pilditi.

  75. Irena:

    Mano gile kazkoks kosmosas.Kiekviena karta prisijungt baisi problema ,galvos skausmas.Vietoj to ,kad padarytu paprasciau ir prieinamiau ,tai sukuria tokias dziungles kad be barniu nepavyks nei deklaruoti ,nei apmoketi

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  76. Aldona:

    Galvojau, kad tik man tai nepatinka. Pasirodo – daugumai. Tai kaip dabar susimokėti už elektrą, jau 45 min negaliu prisijungti, skundžiasi slaptažodžio netinkamumu, absurdas. Mano elektra veikė puikiai. Prie ko čia tas dujas prijungė, aš jomis visai nesinaudoju.

  77. Renata:

    Sutinku: visiška mėšlo krūva.Visi skundžiasi o jie 5 mėnesis nieko nekeičia.Įdomu kiek “programeriui” sumokėjo už šį šedevrą.

  78. Autorius:

    Tamsta Renata, manau brangiai sumokėjo. Visi panašaus pobūdžio pertvarkymai Lietuvoje yra su žiauriai išpūstomis kainomis. Programeriams? Nenustebčiau jei dešimtis tūkstančių eurų kainavo. Tačiau ką čia su programeriais… jie - smulkmė! Va kiek kainavo teisininkų darbas? Taigi jiems reikėjo sunkiai dirbti, gi įmones sujungti - ne juokas! Spėju šimtai tūkstančių, gi dokumentacijos - kalnai! Kiek medžių reikėjo iškirsti apiforminant popieriuje tokį megasujungimą! Labai įdomu kokiai teisininkų kontorai atiteko toks gardus kąsnis… Che-che.

  79. Alma:

    Nesuprantu, pastoviai negaliu prisijungti prie manogile.lt Slaptažodžiai tikrai geri,. nustatymai kompo irgi geri. Nu pasijauti, kad kompu naudotis nemokėtum,. Kai buvo mano elektra, niekad tokių nesąmonių nebuvo. Nervai nelaiko jau.

  80. Vigandas:

    Pritariu autoriui. Per kančių kelius, gaištant laiką, kartais pavyksta deklaruoti rodmenis ir susimokėti, nors nuo pat “gilės” atsiradimo tai darau. Tikras vargas. Labai sudėtinga. Prisiregistruoti, gal iš dešimto karto pavyko tik per el. bankininkystę.
    Į http://www.manoelektra duomenis iš vis neregavo. Gaila, kad ta GILĖ tokia prisvilusi, o buvusių svetainių atsisakyta. ŪAB reikia daryti rimtas išvadas, norint pateisinti naudotojų lūkesčius.

  81. Nesuprantu.niekaip negaliu prisijungti ir deklaruoti rodmenu lkiekviena karta turi skambinti ir klausti likau nesusimokejus ir neusideklaravus .

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  82. Jūratė:

    Negaliu prisijungti…surašau viską - parašo, kad toks el. adresas jau registruotas ir nieko nejungia…

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  83. Anonimas:

    Ei,valdžia,kur jūs ir jūsų “palengvinimai” Gerai,kad sudariau sutartį su el tinklais dėl pastovaus apmokėjimo,na o su dujom tai kaip su dujom-jos gi neapčiuopiamos,o tik užuodžiamos,bet tuo atveju gali būti pavojinga,nes gali sprogti.Tai gal jau laikas blykstelėt,kad sprogtų velniop tokie idiotiški sprendimai ir žmonių mulkinimas…

  84. Irena:

    Susimokėti vis dar neprijungia kitų bankų. Jeigu įvedi duomenis ir paspaudi tęsti, sugrįžti atgal ir pataisyti negalima. Taip suformavau 3 mokėjimus. Laukiu kada atsiūs laišką dėl nepriemokos, nes anksčiau esu gavusi. Bloga sistema, verčia eiti susimokėti, o ne taupyti laiką.

  85. sudas didziausias

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  86. sudas cia didziausias, kaip kiaulem su gilem

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  87. Jim Beam:

    Visiska nesamone. Kam keist puslapi, kuris normaliai veike, ir galima buvo naudot i visiskai nenaudojama. Dizainas - tragiskas, visokie burbulai ir apvalios lenteles ir labai dideli mygtukai uzima visa vaizda, informacijai vaizdo nelieka. Neaisku kaip apmoket saskaitas - keicias gavejai vos ne kas menesi, vienakart elektroniniu mokejimu agentura, kitakars skirstymo operatorius ir pan. Kai apmoki, nepriskaiciuoja - senam lesto matosi, cia nesimato. Ka jau kalbet apie tarifu, mokejimu istorijos patogia perziura. Visiskas failas. Kazkas turetu atsakyt uz tokius dalykus, nes garantuoju kad del sitokio nesamoningo implementavimo daug zmoniu praleido mokejimus, nesuprato ka daro ir pan., ir tai visai ne ju kalte. Cia kaip su LT statistikos puslapiu - is gero puslapio padare visiska s, ir visiem vienodai rodo, kad vartotoju liko vienetai, nors puslapis ir visa istaiga turetu atvirksciai skleist sviesa ir skatint statistikos naudojima.

  88. pasipiktinęs:

    iš kokio lygio subingalviu reikia būti, kad tokį šūdą sulipdyti, neeiliniai proto impotentai tik gali tokį mėšlą pridrėbti. Ir kodėl dar neišmeta tos smarvės iš interneto.
    Buvo normali programas Mano elektra, o dabar dvokiatis šūdas, kitaip jo pavadinti negaliu, kas kart kai reikia deklaruoti rodmenis ar mokėti už elektra mintyse keikiu tuos proto impotentus trim aukštais

  89. Pensininke:

    ka jus kaltinat kalciausia ponia grybauskaite tai ji uzsimane nepriklausomybes nuo rusu oapie pasekmes per durna tai dabar mokam visi o labiausia kencia Lesto

  90. Loreta:

    Čia kažkoks durnių laivas. Sudariau tiesioginio debeto sutartį, reikia deklaruoti rodmenis. Kiekvieną mėnesį kančia! Registracijos vardą ir slaptažodį esu užsirašiusi,įvedu tiksliai, bet kiekvieną kartą atmeta registraciją, po valandą žaidžiu, skambinėju, kol pavyksta deklaruoti. Kodėl?! O skambučiai pasiaiškinti juk mokami!!! Ar paslaugos tiekėjas neturėtų su klientu bendrauti kitaip? Juk patys sugalvojo šitą idiotizmą, o kankina mus. Velniam man tas tiesioginis debetas, jei reikia paaukoti tiek laiko?!

  91. Petras:

    O gal kas nors žinote, kaip ten reikia deklaruoti tuos duomenis? Parašyta spauskite “Tęsti” o jokio tęsti nėra, jų durnas DUK be naudos

  92. Algirdas:

    Atsiradus Gilei, atsirado skola 3eur? Visada mokėjom laiku. Turim čekius už paskutinius metus. Skolos langelyje visada 0. Ir štai tai tau. Paaiškino kad už 2011? Ar čia tik ne naujas mochinacijų būdas po 3eur nuo kiekvievo ir visai neblogai gaunas. Įdomu ar dar kam nors taip nutiko?

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  93. Elena:

    Na ir jovalas ši sistema… negaliu susimokėt ramiai, normaliai. Kažkada pavyko, neatmenu- kaip. Vis atitolinu šį “malonumą “. O mėnuo prabėga greit. Ir vėl knebinėtis, kol dingsta kantrybė, tuomet atidedu kt. mėnesiui šį kryžiažodį. O kitą mėnesį dar kitam, jau taip nemalonu ir keblu. Gal kas nurodytų to veikėjo - kur sugalvojo šį absurdą telefoną. Būtų miela pasikonsultuoti. O gal kokį seminarą kas surengtų vartotojams- mokėtojams ” Išmokime atsiskaityti už dujas “. Kokio jie nori slaptažodžio, t.y. iš “kokios operos” ? Vieni slaptažodžiai el.p.; kiti facebook; dar kiti banko ir t.t .

  94. Greičiau grąžinkite “Mano elektra” ir “mano dujos”!!! Jokių problemų nebūdavo- viskas aišku.

  95. Aleksas:

    Jei nė vienas komentatorius nepritaria ” mano gilei “, tai akivaizdžiai matyti, kas per šaraškino kontora čia įsiveisė.

  96. Stumbras:

    Turejau 5 objektus ir buvo visi priejnami per Manoelektra.Dabar 3 objektus duoda prisijungtį o prie kitu nera kur ivesti klient o koda ir negaliu prisijungti.Nemokesiu !!!.Kol neduos man normaliai matyti savo objektus.

  97. Bronius:

    Neduok Dieve, kaip nevykęs projektas. Kai kas iš komentatorių kaltina, kad sudėtingas. Kad būtų sudėtingas tai nors ir ilgiau dirbant ramiai prieitum prie tikslo. Ne, - jis neprotingai padarytas. Kievienam žingsnyje rebusas kaip elgtis. Čia keli profesoriai kiekvienas iš jų skirtingai elgsis. Jokio algoritmo aiškumo. Maža to, dar ir programa kartais pakimba.
    Šitokie neaiškumai neleis naudotis ne tik naujiems abonentams, bet atmuš norą naudotis ir jau dirbusiems, nekalbant jau apie vyresnio amžiaus žmones ir pensininkus. Tai el. paslaugų KOMPROMITACIJA.
    PS. Daug kur mokiausi, nekalbant apie Universitetą, su kompiuteriu dirbu virš 30 metų, t.t darbas darbovietėse grynai prie kompiuterio 17 metų, ir net man keblu pataikyti kaip elgtis šioje raizgalynėje.

  98. arvydas:

    Jungiuosi jau pusė valandos. o nejungia. Slaptažodžiai neveikia. Verčia jungtis per banką.

  99. Vaida:

    Ir kiek laiko tesis sitas balaganas? Ar ruosiasi kas nors taisyti padeti???

  100. Marijana:

    Užkniso, kiek ilgai tęsis šis bardakas. Kiekvieną mėnesį tas pat, nervai ir stresas kai reikia deklaruoti. Kai buvo Lesto, nebuvo problemos.

  101. Zotas:

    Slykstenes sistemos nesu mates, bet svarbiausia, kad si eso sumauta firmele i atsiliepimus NEREAGUOJA!!!!

  102. netekęs kantrybės:

    Beveik kas mėnesį tenka skambinėti dėl sušiktos gilės ir klausytis muzikėlės ir pastovaus karksėjimo kad visi konsultanati užimti ir prašo palaukti. O llaukti man yra tekę vos ne pusvalandį. Ir taip kas kartą. Po to atsako mandagi išdresiruota panelė kuri kaip papugėlė išmokytą kartoti prašau, atsiprašau, apgailestauju. Deja ji negali sujungti su tuo kas vis tik yra atsakingas už ta dvokiantį produktą pavadinta taip nekaltai mano gilė. Nežinau koks subingalvis kūrė tą šūdą atsiprašau visų damų, jei jos skaitys tai, bet jau visos kantrybės turinčios ribas praplyšo. Suprantu, kad kažkas padarė didelę afiorą pasiimdami apvalią sumelę už ta dvokiantį produktą. Kas kartą jungiantis turi baksnoti, gal prisijungsi, o gal ne, po to ieškai ir tau jungia čia ką nori ar nieko nejumgia. Čia ne Vaigausko rinkimų programa ir už ją niekas savo kėdės nepraras, niekam neteks atsakyti už tą dvokiantį daiktą už kurį buvo sumokėta mūsų pinigeliais, kurie įskaityti į mūsų mokamas sąskaitas. Matau kad ten viršuje sėdintys ant pečių turi ne galvas, o užpakalius, ne užpakalis tai neturi ausų ir neturi akių,. taigi jie negali mūsų girdėti ir negali perskaityti ką mes rašome. Taigi šuo loja o karavanas eina. Gal pradėkime rašyti į seimą, gal laikas STT prasisukti tų ponų popieriukuose, kurie moka didelius pinigus kažkam už kažą ir nekreipia dėmesio į nieką. Nejaugi jie taip ir nepasprings po mūsų tokių palinkėjimų jiems. Už tą blogį kurį jie sukūrė mums linkiu jiems viso ir tik kuo blogiausio ir tai tikrai išsipildys.

  103. Milda:

    Man šįvakar pirmą kartą teko susidurti su ta gile… elektros tinklai liepė įvykių istorijoje ieškoti informacijos… tai aš net tos įvykių istorijos neradau :D
    Eikit visi į vienasaskaita.lt :D ten keli metai esu ir problemų nėra

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  104. edmundas:

    Anksciau visus bandymus atlikdavo su gynais,kaip antai,su ziurkemis,pelemis ar sunimis,dabar atliekami bandymai su zmonemis….Taigi,mielieji tautieciai,cia yra bandymas po kelinto badymo prisijungti iseisite is proto!
    Gudri valdzia,mat ,kai iseisite is proto nereikes pensiju moket….

  105. Irena:

    Turėjau pasidariusi atsiskaitymą tiesioginiu debetu.Kai buvo Mano elektra” tvarkingai ir greitai buvo galima pasižiūrėti ir deklaruoti.Dabar,kai nori prisijungti,visada esi pamiršęs slaptažodį,reikia prašyti,kad primintų tai yra pakeistų naują.O dar tiesioginis debetas buvo padarytas sodo elektrai,o dabar sujungtos visos elektros ir sodo ir buto,oprisijungti negalima.Kiek laiko tęsis tos nesąmonės,kodėl reikalai nesitaiso?Užkniso!!!!!!!!!!!!!!!!

  106. Anonimas:

    Padėtis nesikeičia.Kai reikia ką nors daryti,tai ir vėl:”Trūkt už vadžių vėl nesąmonės iš pradžių”

  107. Marius:

    Na kiek naudojuosi (metai laiko) - jokiu problemu nera… biski idomu buvo pagooglint paziuret kas dar planuojama pridet prie Giles, radau sita bloga… gaila info neradau kurios norejau, bet kad prijunge dar vandeni - tai faina jau, nereik 3 saito deklaravimui… 1 apmokejimas ir deklaravimas 1 vietoj - labai patogu…

    Kas del sistemu valstybiniu - isties kiek teke dirbt buna baisu tiesiog, na cia zmones susitvarke matomai ir su tuo, tad saunu…

    kam cia problemos su pasijungimais ?… gal cia del jusu paciu bedos ?… cia pati elemnatariausia funkcija kur klysta zmogus o rysio su DB klaidos tikimybe - minimali, jei tik kokia sistema kuri aptarnauja nepasiekiama tampa…

  108. Autorius:

    Tamsta Mariau, jūs labai naivus. Nejau manote kad savo komentaru ką nors įtikinsite? Cha! Nejuokinkite. Žmonės nėra kvaili, galite įsitikinte perskaitęs čia komentarus ir kokie 95 - 99% komentuojančių sutinka, kad manogile.lt yra mėšlas. Ką visi nemoka naudotis, o jūs tik vienintelis temokate? Taip nebūna. Viskas manogile.lt yra kreiva ir šleiva. Problemos su prisijungimu, neaiški, paini, užgriozdinta ir neintuityvi vartotojo sąsaja. Pigi reklama nieko neįtikins.

  109. viktoras:

    su visais 95 procentais sutinku.Jau 1,5 val. negaliu prisijungti prie manogile.Turi būti kzkas keiciama.

  110. Juozas:

    Gal Marius yra vienas iš manogilės kūrėjų, todėl tik jam vienam nėra problemų. Bet visi čia rašiusieji puikiai naudojosi manoelektra ir vargo nematė. Taigi čia ne jų, o tikrai manogilė kūrėjų bėda ir nemokšiškumas.
    Man irgi teko pavargti su pirmu prisijungimu, dabar jau gerai, nustačiau, kad mane prisimintų. Bet nuo to manogilė smirda ne ką mažiau. Ekranas užpildytas didžiulėmis antraštėmis, o dominančiai informacijai vietos mažai. Dar nepavyko surasti, kaip pažiūrėti mokėjimų istoriją už visus metus, nekalbant apie praeitus metus. Įvykių (atjungimų, žinučių ) sąrašo nėra. Gerai dar, kad DUK radau, kaip galima prisijungti prie senosios manoelektra- ten istorija, žinutės yra. Bet ir senoji nepilna, jau preparuota manogilės debilų. Jei bandai deklaruoti- peršoka į manogilė…
    Žodžiu, manogilė- vienas didelis smirdantis š… Amžina šlovė jos šūdiniems kūrėjams ir užsakovams!

  111. Audrius:

    Na kreivarankiai vis dar cia :)
    gavau email pakvietima prisijungti prire giles nes ale yra kazkokia svarbi informacija.

    1. Bandau autorizuotis per el. bankininkyste bet vau, tik sutikus su visais duomenu perdavimais man ismeta registracijos langa, kur tusiu suvesti slaptazodi, bet kam tai jei jau autirizavausi per bankininkyste??? skirsiu minute ir tesiu su zingsniu 2.
    2. Kadangi kazkada nesekmingai jungiantis prie giles pasiliko ten mano email, tai tesiant pakartotine registracija sako, kad mano email jau egzistuoja ju sistemoje, kas yra akivaizdu, ir neleidzia uzsiregistruoti :))) kurti nauja email del giles?:))

    3. ok, bandau kad sistema “primintu” slaptazodi. Lyg ir viskas ok, gaunu email’a su nuoroda, ja paspaudziu, suvedu nauja slaptazodi ir opps “server error”

    tikiuosi kreivarankiai ne is mokesciu moketoju pinigu toki shuda sukure ir dar primygtinai praso jungtis :))
    geriau jau jie butu emigrave :))

  112. indre:

    Tragedija kazkokia…neina prisijungti net… visa diena gali bandyti kiek nori..nesamone kazkokia… darykit kazka pogalais..

  113. Pritariu pasisakiusiems -gile -tikras nesusipratimas, gerai veikusios sistemos mano elektra, mano dujos sugadinimas.Jeigu ir pavyksta prisijungti ir deklaruoti elektros skaitiklio rodmenis,tai dėl dujų bei vandens skaitiklių rodmenų deklaravimo ir apmokėjimo yra visiška netvarka. Per tris mėnesius du kartus kartus rašiau laiškus į gilę’ kad nepriima apmokėjimų už dujas ir vandenį, bet abu kartus atsakymas buvo vienodas- apgailestaujame, kad dėl techninių problemų atsiskaitymas už sunaudotas dujas ir vandenį per DNB banką negalimas ir, pasityčiojimui, prierašas - primename , kad svetainėje w w w manogile.lt galite lengvai ir patogiai apmokėti už elektrą, dujas ir vandenį vienu mokėjimu.Jau antri metai, kai po giles įvedimo vartotojai skundžiasi, o gilės kūrėjai nieko nedaro, kad problemos būtų išspręstos, todėl siūlau visiems susitelkti ir atsisakyti giles paslaugų.

  114. Albinas:

    Ne mėšlo kruva o gryno šudo ,to kas tai sugalvojo ,neimanoma prisijungti ,idiotizmo viršune šis kratinys.

  115. Irena:

    Pritariu šiai minčiai atsisakyti gilės paslaugų,nes ši sistema normaliai neveikia,o kūrėjai nieko nedaro,kad reikalai taisytusi.Kiek ilgai tai tęsis?

  116. Algimantas:

    As kiekviena karta bl…. prisijungiu ir mane purto, as statybininkas ir negaliu ziureti i toki ochu- na puslapi.

  117. Dana:

    Nesuprantu, kiekvieną kartą jungiantis vis neatitinka slaptažodis, o gal vardas (anksčiau buvo el. paštas). Suėda daug laiko, o po mėnesio - vėl iš naujo…

  118. Elena:

    Man net bloga, kai pagalvoju apie gile, “is didelio mokslo iseino is krasto”.Turbut teks moketi terminale

  119. Zemaitis:

    Sukryzminus gyvate su eziu gausi spygliuota viela,o sukryzminus elektrikus su dujininkais gavosi tikras meslas,gaila kad nera pasirinkimo pabegt pas kita tiekeja.Beje girdejau kad elektrikam vadovauja dujininkas (visai kaip vyriausybeje,kazin ar ilgai tvers greit tokie veikejai nuvarys kas buvo pasiekta)

  120. Artūras:

    Tikrų tikriausia mėšlo krūva. Pastoviai techniniai nesklandumai pas juos. Reikia laukti stebuklo, kol bus galima apmokėti sąskaitas per vieną kartą.

  121. Vardas:

    Gile kaip gile bet paskambinus i informacija tai ten kokios kiaunes dirba tai baisu.nezino atsakymu i uzduotus klausimus.o nuvykus i panevezio skyriu ivyko tas pats atejo dvi tarybines bobos ir per 1.5val nesugebejo nieko isaiskinti.aptarnavimas baisus.nebeturejo kaip paaiskinti tai numete lapus ir sako issiaiskink namie pats.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  122. Remigijus:

    šimtus kartų galima kartoti kad tai šūdas. Norėdamas apmokėti sąskaitą aš noriu rasti savo abonentus vienoje vietoje ir su adresais, o ne kiekvieną kartą ieškoti kodų, nes jų jau šimtai ir nešiotis smegeninėje nėra prasmės. Susinervinu kiekvieną kartą gaištant po pusę val vieną sąskaitą apmokėti.

  123. Antanas:

    Negaliu rast Antakalnio Bustas Taikam ta gile reikalinga?

  124. Valdis:

    Tai jau tikrai… Tragedija.
    O dar skundžiasi, kad mažai uždirba(ir Landsbergis kaltas).

  125. Polas:

    O kiek kainuoja manogile paslaugos?

Rašyti komentarą